Gouden Tip 9: Spelling

Zoals al vaak gezegd: de belangrijkste les op de weg is opvallen. Henk van de Scher adviseert daarom ook soms om creatief om te gaan met de spelling, want zoals ze bij Lingo plegen te zeggen: wat je spelt, dat telt! De meeste klanten kiezen daar niet voor, omdat er zoveel betere manieren zijn om de aandacht te trekken. Manieren die we al besproken hebben.

Toch heeft Henk van de Scher - Advertising al een aantal succesvolle campagnes gelanceerd met een paar verkeerd geplaatste haakjes of een woordje express verkeerd gespeld.

De (H)onderwijzer

Plaats uw haakjes

Door een paar haakjes strategisch te plaatsen, heeft u in een handomdraai een succesvolle autobeletteringscampagne. Kijkt u maar eens naar onze campagnes voor de (H)onderwijzer, Klinipath (good(s) in pathology) of Contimeta (voor een hechte (ver)binding).

Het hout nooit op!

Maak een foutje

Een verkeerd gespeld woordje kan veel aandacht trekken, mits je de kunst van het spellen verstaat. Dat wij bij Henk van de Scher - Advertising precies weten wat we aan het doen zijn, blijkt wel uit onze door de kenners als briljant aangemerkte campagnes voor Jongeneel (het hout nooit op) en FB Hout (onbeperkt houtbaar).